"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Share what you love bloghop

Pagina's

9 mei 2018

Stamp to Share - Share what you love bloghop



Hallo!  

Wellicht kom je via het blog van mijn lieve vriendin Barbara uit Oostenrijk. 
Of misschien begin je deze bloghop via mijn blog. 
In beide gevallen wees van harte welkom bij deze Stamp to Share Bloghop!
Deze keer hebben we met het Design Team creaties gemaakt met de Share What You Love bundle.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Pas liet ik je tijdens de Scrap Sunday een leuk doosje zien met een bijpassende kaart, wat ik als speciaal cadeautje had gemaakt. {zie hier}. In het doosje zat een Rituals handcrème verpakt. 

Nu had ik geen nieuwe meer op voorraad liggen, maar ik wilde wel graag met jullie delen hoe ik dit doosje heb gemaakt, dus heb ik mijn eigen handcrème ingepakt. Wat een giller he?! Kan ik het opnieuw cadeau doen aan mezelf. Heel handig, want dan hebben mijn jongens vast hun moederdagcadeautje geregeld. 

In deze video leg ik je uit hoe je zelf deze handcrème verpakking kunt maken met behulp van de mooie nieuwe Stampin' Up!® producten:




Vond je dit een leuk filmpje klik dan a.j.b. op het duimpje omhoog bij het filmpje op you tube, daarmee help je mee dit filmpje beter vindbaar te maken, wat natuurlijk heel fijn is, want dan kan ik binnenkort weer een nieuw filmpje maken.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het mooie Share what you love designer series paper past perfect bij deze lekkere handcrème qua kleur. Je kunt natuurlijk ook een andere handcrème in dit doosje verpakken, maar ik vind deze fijn.
Omdat ik veel met papier werk, heb ik regelmatig last van droge handen. Dan is het fijn om een lekkere handcrème te ontdekken. Eentje die goed verzorgd en niet zo plakkerig is. Deze is wel wat vetter, maar hij trekt vrij snel in en ruikt nog eens lekker ook. Ik gebruik 'm vooral 's avonds als ik klaar ben met freubelen.

Anyway, zo heb je een super leuk cadeautje om weg te geven. En met zo'n extra leuke verpakking is het feestje helemaal compleet toch? 

Met de aankomende moederdag is dit misschien ook een leuke tip! 😉

Je kunt nu verder hoppen naar mijn super leuke collega in Canada, Cathy Caines.
Klik op de next blog knop om verder te gaan.


Ik wens je nog heel veel plezier bij het bekijken van alle andere leuke creaties!

Aan deze bloghop werken mee:
Tot Stempels!





Bestel je in de maand april en/of in de maand mei bij Caro's Kaartjes? 
Dan maak je kans op een hele set met Stampin' Markers t.wv. €125!

Voor iedere €25 krijg je 1 punt. Alle punten gaan in een pot en daaruit wordt één winnaar getrokken.
Heb je meer punten, dan maak je meer kans, maar dat lijkt me logisch.

Dit is een eenmalige actie die alleen geldig is bij Caro's Kaartjes.
De winnaar wordt op 1 juni a.s. bekend gemaakt. 😃

Wil je Stampin' Up!® producten bestellen, dan kun je hiervoor terecht in de Stampin' Up!® webwinkel. Betaling mogelijk met credit card.


Bestel je voor minder dan €200 gebruik dan a.j.b. de hostess code bij het afrekenen, zodat ik je volgende maand een leuk bedankje kan sturen. De Hostess Code van deze maand is:


Wil je Stampin' Up!® producten bestellen en heb je geen credit card? 
Dan help ik je graag en kun je je bestelling doormailen naar carooskaartjes@hotmail.nl
Ik verzoek je in dat geval om,  je naam en adresgegevens + de naam van het product met bijbehorende productnummer door te geven via de email, zodat ik alles netje voor je in orde kan maken. 😃




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: